§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę w ramach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem prozdrawiam.pl
- Niniejszy Regulamin ma także odpowiednie zastosowanie w przypadku nabywania innych usług oferowanych przez Usługodawcę, określonych w § 3 ust. 1
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
- Usługodawca – Aleksandra Kotlarz-Woźniak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PROzdrawiam Aleksandra Kotlarz-Woźniak z adresem głównego miejsca wykonywania działalności ul. Księdza Czesława Berki 4/18, 78-200 Białogard , NIP: 6722064449 REGON: 383372905, adres e-mail: kontakt@prozdrawiam.pl, zwana również Dietetykiem.
- Serwis – serwis internetowy Usługodawcy, prowadzony pod adresem internetowym prozdrawiam.pl ., za pomocą którego Usługodawca oferuje swoje usługi
- Klient lub Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, nabywająca usługę od Usługodawcy;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zawarcia umowy z Usługodawcą niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby;
- Usługa – wyszczególnione w § 3 świadczenia oferowane przez Usługodawcę
- Usługa bezpłatna – Nieodpłatne materiały udostępniane przez Usługodawcę
- Newsletter – materiały przesyłane przez Usługodawcę drogą elektroniczną Klientom, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie, mogące stanowić informację handlową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2019.123 t.j. z dnia 2019.01.21
- formularz zgłoszeniowy – formularz zawierający szczegółowe pytania związane ze sposobem żywienia, stylem życia oraz danymi medycznymi, przekazywany Klientowi przez Usługodawcę, wymagany do wykonania wybranej Usługi, przesłany na podany przez Klienta adres e-mail
§ 2.Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- posiadać połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych,
- posiadać przeglądarkę internetową, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści
- dostępnych w sieci Internet.
- aktywne konto poczty e-mail.
- aktywne konto Skype
- posiadać Oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, może wiązać się z zagrożeniem w postaci możliwości ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Klientem, w związku z powyższym Klient powinien posiadać również aktywne oprogramowanie antywirusowe.
§ 3. Zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
- Usługodawca oferuje następujące usługi:
- konsultacja dietetyczna online,
- edukacja żywieniowa online,
- sporządzenie miesięcznego planu żywieniowego tzw. współpraca z dzienniczkiem żywieniowym
- przygotowanie miesięcznego planu żywieniowego tzw. współpraca z gotowym jadłospisem
- Charakter każdej usługi, czas jej trwania oraz efekty zostały szczegółowo opisane w zakładce do niej przyporządkowanej, znajdującej się w Serwisie.
- Usługa opisana w 3 ust. 1 pkt 1 polega na realizacji przez Usługodawcę jednej konsultacji online przy wykorzystaniu Skype lub konsultacji telefonicznej, bez zbieraniu wywiadu oraz badań.
- Usługa opisana w 3 ust. 1 pkt 2 polega na udzieleniu przez Usługodawcę jednej porady edukacyjnej przy wykorzystaniu Skype lub konsultacji telefonicznej, bez zbieraniu wywiadu oraz badań.
- W ramach świadczonych usług opisanych w §3 ust. 1 pkt 3 Usługodawca wykonuje:
- udzielanie porad w zakresie edukacji żywieniowej – zdrowego, racjonalnego odżywiania za pomocą urządzeń teleinformatycznych,
- zebranie wywiadu dotyczącego sposobu życia oraz odżywania się przez Zleceniodawcę
- przygotowanie spersonalizowanego formularza zawierającego wszystkie dane wymagane do skonstruowania indywidualnej diety
- analizę uzyskanych na podstawie wyżej wymienionego wywiadu wyników
- przygotowanie indywidualnie dopasowanego planu żywieniowego do 7 dni roboczych od dostania wypełnionego formularza zgłoszeniowego
- bieżącą kontrolę oraz konsultację w zakresie przygotowanej i prowadzonej diety polegającą na kontakcie mailowym, telefonicznym lub skype
- W ramach świadczonych usług opisanych w §3 ust. 1 pkt 4 Usługodawca wykonuje:
- udzielanie porad w zakresie edukacji żywieniowej – zdrowego, racjonalnego odżywiania za pomocą urządzeń teleinformatycznych,
- zebranie wywiadu dotyczącego sposobu życia oraz odżywania się przez Zleceniodawcę
- przygotowanie spersonalizowanego formularza zawierającego wszystkie dane wymagane do skonstruowania indywidualnej diety
- analizę uzyskanych na podstawie wyżej wymienionego wywiadu wyników
- przygotowanie indywidualnie dopasowanego planu żywieniowego do 7 dni roboczych od dostania wypełnionego formularza zgłoszeniowego
- bieżącą kontrolę oraz konsultację w zakresie przygotowanej i prowadzonej diety polegającą na kontakcie mailowym, telefonicznym lub skype
- Powyższe usługi, wskazane w 3 ust. 1 pkt 3 i 4 są przez Usługodawcę realizowane na podstawie informacji otrzymanych od Klienta (formularz zgłoszeniowy przekazany drogą elektroniczną).
- Każdy Klient może nieodpłatnie skorzystać z subskrypcji Newslettera. Usługa wysyłania Newslettera świadczona jest przez czas wykonywania przez Serwis usług marketingowych. Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji Newslettera, przesyłając stosowne żądanie na adres mailowy kontakt@prozdrawiam.pl lub pocztą na adres wskazany w § 1 ust. 3 pkt 1 niniejszego regulaminu.
- Za pomocą Newslettera, Usługodawca może świadczyć klientom usługi bezpłatne.
- Przechowywanie danych przekazanych przez Klienta, po zakończeniu zawartej umowy, na poczet realizacji dalszych Usług, może nastąpić po wyrażeniu uprzedniej zgody.
§ 4. Warunki nabywania usług
- Informacje dotyczące oferowanych usług, w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Właściwa cena oferowanych usług pojawi się dopiero po zadeklarowaniu zawarcia umowy
- W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy świadczenia usług, Klient powinien:
- wybrać oferowaną usługę,
- wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- wypełnić formularz zamówienia, podając w nim następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu
- dokonać zapłaty.
- Nabycie usługi nie wymaga utworzenia konta w Serwisie.
- Za chwilę zawarcia umowy uznaje się dokonanie płatności- zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Brak spełniania którejkolwiek z przesłanek wskazanych w § 4 ust. 2 uniemożliwia zawarcie umowy.
- Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Honorowane są następujące formy płatności:
- płatności elektroniczne (Przelewy24.pl, PayPal, Tpay).
- płatności na wskazany przez Usługodawcę rachunek bankowy
- Klient powinien dokonać płatności w dniu złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w powyższym terminie Usługodawca skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałego opóźnienia. W przypadku braku możliwości kontaktu, uznaje się, że umowa pomiędzy Usługodawcą a Klientem nie została zawarta.
§ 5. Rozpoczęcie świadczenia usług
- W przypadku nabycia usługi opisanej w § 3 ust. 1 pkt. 1 i 2 Zleceniobiorca zobowiązuje się do rozpoczęcia jej świadczenia tj. do umówienia terminu konsultacji w terminie do 4 dni roboczych od opłacenia zamówienia
- W przypadku nabycia usługi opisanej w § 3 ust. 1 pkt. 3 i 4 Zleceniobiorca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usługi (tj. przekazania klientowi formularza zgłoszeniowego) najpóźniej w terminie 1 dnia roboczego od daty zawarcia umowy.
- Po otrzymaniu przez Usługodawcę na podany adres e-mail prawidłowo wypełnionego (tj. zawierającego wszystkie dane wymagane przez Usługodawcę) formularza zgłoszeniowego, Usługodawca w ciągu 7 dni roboczych zobowiązuje się do wykonania, wskazanej w § 3 ust. 5 lub § 3 ust. 6 usługi.
- W przypadku przekazania Usługodawcy, nieprawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego, Klient zostanie przez niego wezwany do jego uzupełnienia wraz ze wskazaniem wymaganych informacji.
- Nieprawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy, będzie skutkował brakiem możliwości realizacji zawartej umowy i doprowadzi do jej rozwiązania, wraz z wzajemnym rozliczeniem kosztów jakie poniosły strony tytułem realizacji zamówionych usług.
§ 6. Odstąpienie od zawartej umowy
- Z uwagi na przedmiot świadczenia tj. zindywidualizowany Program żywieniowy przygotowany według przesłanych przez Klienta informacji o jego stanie zdrowia, stylu życia i służący wyłącznie zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub udzielenie indywidualnej konsultacji lub porady edukacyjnej prawo do odstąpienia od umowy zawieranej za pośrednictwem Serwisu jest wyłączone.
- Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. powyżej wnika wprost z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U.2019.134 t.j. z dnia 2019.01.23.) Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 7. Reklamacje świadczonych usług
- Klientowi wiadome jest, że przygotowana dla niego dieta jest opracowywana z dbałością o jego zdrowie i wg aktualnej wiedzy naukowej, lecz z uwagi na złożoność problemu oraz organizmu ludzkiego nie zawsze skutki jej stosowania są możliwe do przewidzenia a efekty końcowe pewne. Dietetyk nie bierze zatem odpowiedzialności za brak oczekiwanych skutków lub za negatywne skutki stosowania diety.
- Konsultacje w ramach świadczonych usług dietetycznych nie zastępują porady lekarskiej.
- Jednocześnie dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania planu żywieniowego niezgodnego z przekazanymi wskazówkami lub za skutki wynikające z przekazania przez Klienta nieprawdziwych informacji o swoim stanie zdrowia lub innych informacjach objętych formularzem zgłoszeniowym, w szczególności w zakresie uczulenia lub alergii na określonego składniki pokarmowe.
- W przypadku nie uzyskania przez klienta oczekiwanych dietetycznych, zostaną zaproponowane środki zaradcze, mające na celu zbliżenie pacjenta do oczekiwanych rezultatów.
- Klienta ma prawo jednak złożyć reklamację, jeżeli Usługi przewidziane w § 3 pkt. 1 Regulaminu nie są realizowane przez Usługodawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Reklamacje dotyczące zamówionych Usług mogą na adres mailowy kontakt@prozdrawiam.pl bądź drogą pocztowa na adres Usługodawcy.
- Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta adres poczty elektronicznej e-mail, datę stwierdzenia naruszenia, opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także żądanie podmiotu dokonującego zgłoszenia.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Usługodawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Usługodawca zobowiązuje się ustosunkować do złożonej przez Klienta reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Usługodawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
§ 8. Ochrona prywatności
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej “Rozporządzeniem”, Usługodawca informuje, że zostały wdrożone wszystkie procedury przetwarzania danych oraz obowiązków informacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem. Z informacjami dotyczącymi polityki prywatności oraz przetwarzania danych osobowych można zapoznać się na stronie internetowej.
§ 9. Prawa autorskie
- Wszelkie utwory dostępne w Serwisie i innych stronach, a w szczególności zdjęcia, materiały graficzne oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Usługodawcy i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz. 23 ze zm.). Korzystanie z tych utworów przez Klienta jest dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie w jakim jest wykonywana dla niego usługa, a więc taki który nie wykracza poza użytek dozwolony na gruncie obowiązującego prawa.
- W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sytuacji, mogących naruszać́ prawa autorskie, Usługodawca może kierować́ roszczenia z tego tytułu względem znanego mu nabywcy usługi (Klienta) z tytułu łamania praw do wykorzystywania danej usługi.
§ 10. Postanowienia końcowe
- W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Usługodawca poinformuje Klientów o wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia …………………………
- Klient może korzystać z następujących sposobów kontaktu z Usługodawcą:
- adres e-mail: kontakt@prozdrawiam.pl
- numer telefonu: 531-900-710
- Każda umowa zostaje zawarta na czas oznaczony, tj. do zakończenia świadczenia Usługi w ramach konkretnego świadczenia.